Μάθε τα μυστικά για τις καλοκαιρινές σου διακοπές σε airbnb

Η ιδρύτρια της εταιρείας διαχείρισης ακινήτων Kalypso Hospitality Management Ιωάννα Κελλαρακου,  με ισχυρή παρουσία τα τελευταία χρόνια στο χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Πελοπόννησο αποκαλύπτει τα μικρά και μεγάλα μυστικά της σωστής επιλογής ακινήτου κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών.

Η Καλαμάτα εξελίσσεται πραγματικά σε πρωτεύουσα του τουρισμού για την Πελοπόννησο τι σηματοδοτεί αυτό για την εταιρία σας;
Αυτό από μόνο του είναι μία τεράστια ευθύνη για την εταιρεία μας και μία τεράστια ευθύνη απέναντι στους ανθρώπους που μας επιλέγουν είτε να μας παραχωρήσουν προς διαχείριση ένα κινητό τους είτε να έρθουν και να μείνουν σε ένα από τα 100 κινητά μας. Θέλουμε πάντα να προσφέρουμε παροχές που πραγματικά αγγίζουν την τελειότητα.  Θέλουμε οι άνθρωποι να είναι ευχαριστημένοι, να είναι ικανοποιημένοι από την διαμονή τους. Για μας η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι οι άνθρωποι που έρχονται σε μας πραγματικά να φεύγουν με τις ωραιότερες αναμνήσεις.
Πως ο κόσμος μπορεί να αποφύγει τις παγίδες μιας παραπλανητικής διαφήμισης ενός ακινήτου;
Ο κόσμος θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και να εμπιστεύεται τα επίσημα site κρατήσεων. Έτσι εξασφαλίζει ότι τα λεφτά του δεν θα χαθούν και εξασφαλίζει ότι η εταιρεία που διαχειρίζεται το site θα τον προστατέψει από κάποιον κακό ιδιοκτήτη ακινήτου. Μπορεί να παραπονεθεί και να το επιστρέφουν τα χρήματα εάν αυτά που έχει δει στην καταχώρηση δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Φυσικά ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και για τους ιδιοκτήτες ακινήτου απέναντι σε κακούς πελάτες.
Για παράδειγμα έχουν πέσει θύματα απάτης αρκετοί άνθρωποι που έκλεισαν κάποια κράτηση μέσα από τα social media.  Είδαν μία ανάρτηση σε ενσ προφίλ μέσα στα social media έδωσαν προκαταβολή και δυστυχώς δεν μπόρεσαν να βρουν καμία άκρη μετά ούτε με το ακίνητο ούτε με τα χρήματά τους.
Επίσης πολύ  σημαντικό στοιχείο παραπλανητικής διαφήμισης είναι η πολύ χαμηλή τιμή σε σχέση με το ακίνητο. Ένα ακίνητο για παράδειγμα που έχει πολλές παροχές όπως πισίνα ας πούμε δεν μπορεί να έχει μία πολύ πολύ χαμηλή τιμή διότι αυτόματα αυτό δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά.
Γιατί κάποιος να επιλέξει να μείνει σε ένα ένα σπίτι κατά την διάρκεια των διακοπών του και να μην πάει να μείνει σε ένα ξενοδοχείο;
Οι λόγοι είναι πάρα πολλοί. Για παράδειγμα μία οικογένεια εξασφαλίζει σίγουρη μείωση των εξόδων της κατά τη διάρκεια των διακοπών της γιατί πολύ απλά μαγειρεύει στο σπίτι ,γιατί όλα τα σπίτια έχουν κουζίνα! Και όπως καταλαβαίνουν όλοι αυτό μειώνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τις δαπάνες των καλοκαιρινών διακοπών κάτι το οποίο δεν προσφέρει το ξενοδοχείο. Επίσης πραγματικά νιώθεις σαν στο σπίτι σου είσαι πιο άνετος ξέρεις ότι όταν κλείνεις την πόρτα του σπιτιού έχεις την ησυχία σου.
Πώς θα πρέπει να επιλέξω όμως το κατάλληλο σπίτι για τις καλοκαιρινές μου διακοπές;
Αυτό είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας διαφορετικά. Μπορεί να είναι δύο οικογένειες και να κλείσουν ένα μεγάλο ακίνητο με πισίνα το οποίο πραγματικά θα τους έρθει πολύ πολύ φθηνότερα από τον να πηγαίνανε σε ένα ξενοδοχείο. Επίσης δεν έχει στο άγχος και τον προβληματισμό για το κατοικίδιό σου διότι τα περισσότερα σπίτια που διαχειριζόμαστε είναι pet friendly. Μπορείς να επιλέξεις ένα σπίτι που είναι μέσα στην πόλη, ένα σπίτι που είναι εκτός πόλεως. Κάποιο που έχει αυλή κάποιον που έχει ωραία θέα κάποιο που είναι πραγματικά μέσα στο κέντρο ένα ωραίο διαμέρισμα. Σίγουρα υπάρχει ένα σπίτι που ταιριάζει στα θέλω του εκάστοτε πελάτη.
Φαντάζομαι ότι συχνά βρίσκετε ξεχασμένα πράγματα μέσα σε σπίτια.
Για μας η καθαριότητα και η καλή φιλοξενία είναι οι απόλυτες προτεραιότητές μας. Με το που ολοκληρωθεί το checkout οι άνθρωποι της εταιρείας μας μπαίνουνε μέσα στο ακίνητο και το καθαρίζουν από την αρχή ως το τέλος του. Έχουμε εμείς την απόλυτη ευθύνη του ιματισμού. Και το παραδίδουμε πεντακάθαρο και λαμπερό στον επόμενο που θα φιλοξενήσουμε.
Εννοείται ότι έχουμε βρει πάρα πολλά πράγματα τα οποία είναι ξεχασμένα από ρούχα παπούτσια, φάρμακα έχουμε βρει τεχνητή οδοντοστοιχία!
Ποια είναι η πιο τρελή απαίτηση που σας έχει ζητήσει κάποιος πελάτης σας;
Δεν μας έχουν τύχει πολύ extreme πράγματα μας έχουν ζητήσει για παράδειγμα να καλύψουμε κάποιες κάμερες για να προφυλάξουμε την ιδιωτικότητα των ανθρώπων που έμειναν μέσα σε κάποιο ακίνητο. Μας έχουνε ζητήσει να τους ενημερώσουμε ποια είναι η θερμοκρασία του νερού της πισίνας. Μας είχαν πει αν μπορούμε να καλύψουμε τους καθρέφτες μέσα στο σπίτι όλα πάνω στα αντιμετωπίζουμε με καλή προαίρεση και ευγένεια.
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments