Η δημιουργία μιας ψηφιακής επιχείρησης ή και η επέκταση μιας φυσικής στον κόσμο του Διαδικτύου συνιστά μια πρόκληση για τους επαγγελματίες, σε όποιο κλάδο και αν δραστηριοποιούνται.
Από την κατασκευή ιστοσελίδας έως την πώληση προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών σε πελάτες – χρήστες του Ίντερνετ μεσολαβούν πολλά… βήματα!
Αυτό συμβαίνει διότι μια online επιχείρηση χρειάζεται μια σειρά από στάδια που απαιτούνται να υλοποιηθούν προκειμένου να συσταθεί, να προβληθεί, να προωθηθεί για να επιτύχει τον σκοπό της δημιουργίας της.
Εφόσον ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση στο Διαδίκτυο ή να επεκτείνετε την υπάρχουσα δραστηριότητά σας στον ψηφιακό κόσμο, δείτε τι πρέπει να κάνετε στα πρώτα σας βήματα.
Βήμα #1 – Κατασκευή ιστοσελίδας
Η κατασκευή ενός eshop ή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας χρειάζεται άρτιο σχεδιασμό για να πραγματοποιηθεί με σωστό τρόπο. Πρέπει να είστε διατεθειμένοι να κάνετε έρευνα, να δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, να σχεδιάσετε προσεκτικά κάθε σελίδα, να προβληματιστείτε με τα τεχνικά ζητήματα που προκύπτουν. Πρόκειται λοιπόν, για το πρώτο βήμα της επιτυχίας για την online επιχείρησή σας και απαιτείται να αφιερώσετε όσο χρόνο χρειάζεται προκειμένου να εξετάσετε κάθε παράμετρο που μπορεί να επιβραδύνει την εξέλιξή της. Δώστε τη δέουσα προσοχή στην κατασκευή του site της επιχείρησης ή της εταιρείας σας διότι χωρίς αυτό, απλά δεν υπάρχετε για το κοινό του Διαδικτύου.
Βήμα #2 – Δημιουργία περιεχομένου
Ένα νέο site (ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλα ομοειδή) δεν αρκεί για να προσελκύσετε πελάτες από το Ίντερνετ -προφανώς, αυτό το γνωρίζετε. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο για το site ή το eshop σας προκειμένου να συστηθείτε και να απευθυνθείτε στους ενδιαφερόμενους χρήστες που αναζητούν στο Διαδίκτυο να εντοπίσουν κάτι σχετικό με την δραστηριότητά σας. Δημιουργήστε μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, γεμίστε τη με χρηστικές πληροφορίες για τους δυνητικούς πελάτες σας και προσφέρετε λύσεις στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.
Βήμα #3 – Διαφήμιση
Η διαφήμιση της επαγγελματικής ιστοσελίδας ή του eshop σας συνδράμει στην προβολή του brand σας στους χρήστες του ίντερνετ και στην προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Ευτυχώς, οι προηγμένες διαφημιστικές πλατφόρμες τόσο της Google όσο και των social media σάς βοηθούν να στοχεύσετε με ποικίλα κριτήρια το κοινό που σας ενδιαφέρει, γλιτώνοντας χρόνο, κόπο και χρήμα από τον διαφημιστικό προϋπολογισμό σας. Δείτε ποια είδη διαφήμισης ταιριάζουν στις ανάγκες της επαγγελματικής σας δραστηριότητας και εστιάστε σε αυτά που επιφέρουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση επί της επένδυσής σας (ROI).
Βήμα #4 – Social Media
Η παρουσία της επιχείρησής σας στα social media είναι ζωτικής σημασίας, τόσο σε διαφημιστικό επίπεδο όσο και σε οργανικό. Έχετε την ευκαιρία να έρθετε σε άμεση επαφή με το καταναλωτικό κοινό που σας ενδιαφέρει, να αλληλεπιδράτε μαζί του και να λαμβάνετε πολύτιμο feedback που επηρεάζει τις αποφάσεις και τις στρατηγικές που ακολουθείτε στο επιχειρηματικό σας εγχείρημα. Ακόμη, έχετε τη δυνατότητα να καταστήσετε το brand σας σε αυθεντία, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη ολοένα και περισσότερων καταναλωτών, με το να διαμοιράζεστε πρωτότυπο περιεχόμενο από την ιστοσελίδα σας, που «ανοίγει» θέματα συζητήσεων με τους ενδιαφερόμενους χρήστες, κάνοντας την επιχείρησή σας πιο αναγνωρίσιμη, προσιτή και ανθρώπινη.