Μαθητής με αυτισμό: Κέρδισε την μάχη για το άσυλο ο μικρός Ζ. στα Ιωάννινα


Κέρδισε τη μάχη με την γραφειοκρατία και την αναλγησία ο μικρός Κούρδος μαθητής με ειδικές ανάγκες στα Ιωάννινα, που κινδύνευε με απέλαση.

Μετά από την παρέμβαση των δασκάλων του, αλλά και των γονέων του σχολείου και του νομού, ο μικρός μαθητής έλαβε επιτέλουςσήμερα το άσυλο και μπορεί πλέον να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας και να συνεχίσει τη φοίτησή του στο σχολείο

Η ανακοίνωση του σχολείου

Οι Εκπαιδευτικοί του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με χαρά και ικανοποίηση ανακοινώνουμε σήμερα, την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, ότι η υπόθεση που αφορούσε την παραχώρηση ασύλου σε μαθητή ΑμΕΑ του σχολείου μας, Κουρδικής καταγωγής, είχε αίσιο τέλος.

Μόλις προχθές, διαβιβάστηκε στην οικογένεια από την Υπηρεσία Ασύλου, η Άδεια Διαμονής Ενιαίου Τύπου και μπορεί πλέον να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας. Έτσι και ο μαθητής μας Ζ. θα μπορεί να συνεχίσει τη φοίτησή του στο σχολείο μας.

Θυμίζουμε ότι τον Ιούλιο, σύμφωνα με δικαστήριο που είχε γίνει, δεν είχε παραχωρηθεί άσυλο στην οικογένεια και τους είχε ζητηθεί να εγκαταλείψουν το σπίτι που διαμένουν και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους άμεσα. Γνωρίζοντας ως εκπαιδευτικοί τα προβλήματα και την κατάσταση της οικογένειας, θεωρήσαμε ότι αυτό θα ήταν καταστροφικό για την ψυχοσωματική υγεία του μαθητή μας Ζ, αλλά και για ολόκληρη την οικογένεια. Η επιστροφή τους σε μια περιοχή εμπόλεμη που δεν διαθέτει καμιά υποδομή υποστήριξης παιδιών με αυτισμό, θα σήμαινε το τέλος στην θετική πορεία που έχει σημειώσει ο μαθητής μας, θα τον σημάδευε ανεπανόρθωτα σε όλη του τη ζωή. Για τον λόγο αυτόν δημοσιοποιήσαμε το ζήτημα, απαιτώντας το αυτονόητο: Να αποδοθεί άσυλο στην οικογένεια και ο μαθητής να συνεχίσει απρόσκοπτα τη φοίτησή του στο σχολείο μας.

Η Διεύθυνση και οι Εκπαιδευτικοί του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

(υπογράφεται ομόφωνα από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου)

Πηγή: www.alfavita.gr