Στο στάδιο των μελετών και τον προσδιορισμό της τελικής μορφής που θα πάρει η επένδυση στην Πάργα, η πρώτη για τον όμιλο Γιαννακόπουλο στον τουριστικό κλάδο, βρίσκεται η Black Delta Entertainment Services.Η εταιρεία που συνδέεται με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο υπέγραψε πέρυσι τη σχετική σύμβαση μακροχρόνιας παραχώρησης για περίοδο 40 ετών με τον δήμο Πάργας για την έκταση των 40 στρεμμάτων στη θέση Κλιμάτι (πρώην κατασκηνώνεις του Ταμείου Υγείας του Προσωπικού της Εθνικής Τράπεζας – ΤΥΠΕΤ), σε συνέχεια του διαγωνισμού που πραγματοποιήθηκε το 2021 αποδίδοντας ετήσιο μίσθωμα 330.000 ευρώ.
Από την πλευρά της Black Delta Entertainment, η οποία δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων στους τομείς της εστίασης, της τουριστικής ανάπτυξης, των ξενοδοχειακών επενδύσεων και της δημιουργίας και εκμετάλλευσης πάρκων αναψυχής, σχεδιάζεται, όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος κ. Χαράλαμπος Μπαρούτας, ένα «μικτό project. Στόχος είναι μία μικτή κατασκευή, δηλαδή κάποια κτίρια που θα λειτουργήσουν ως κεντρική ξενοδοχειακή μονάδα και χώροι παροχής υπηρεσιών- σύμφωνα πάντα με τα επιτρέποντα από τον νόμο- και σε βίλες- bungalows». Σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του έργου «σίγουρα θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια για την υλοποίησή της, με την προϋπόθεση πως θα ξεπεραστούν κάποια προβλήματα που έχουν προκύψει καθώς και εκείνα που μπορεί να εμφανιστούν και στο μέλλον, ώστε να μην καθυστερήσουμε, ενώ το τελικό ύψος της επένδυσης είναι σε απόλυτη συνάρτηση των τελικών σχεδίων και βέβαια θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν η συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους των υλικών». Η αρχική εκτίμηση για το project αντιστοιχεί σε επίπεδα άνω των 15 εκατ. ευρώ χωρίς να περιλαμβάνεται το κόστος της περιόδου παραχώρησης που είναι επιπλέον.
Σε σχέση με τα πλάνα γενικότερα του ομίλου Γιαννακόπουλου στον τουριστικό κλάδο, όπως επισημαίνει στο newmoney.gr o κ. Μπαρούτας «προς το παρόν ασχολούμαστε με τη συγκεκριμένη επένδυση και καθώς είναι το πρώτο μας εγχείρημα στον τομέα του τουρισμού θελουμε να κάνουμε σίγουρα και σταθερά βήματα. Αν προκύψει κάτι που θα είναι εξίσου ενδιαφέρον μπορεί να το εξετάσουμε εκείνη την στιγμή. Η επιλογή πάντως να ασχοληθούμε με τον τουρισμό νομίζω είναι αυτονόητη. Είμαστε μια χώρα με ήλιο σχεδόν 300 μέρες τον χρόνο και με ένα προϊόν όπως είναι ο τουρισμός που -αν μη τι άλλο- είναι μία από τις ατμομηχανές της ελληνικής οικονομίας, ένας τομέας που συνεχώς αναπτύσσεται αν κρίνουμε από τη ζήτηση και τις επενδύσεις που γίνονται ακόμη και από «παίκτες» του εξωτερικού. Συνεπώς ήταν απόλυτα συνειδητή η ενασχόλησή μας».
Για τη συγκεκριμένη επένδυση στην Πάργα, κ. Μπαρούτας δηλώνει ότι το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται το νέο project δεν «έχει να κάνει με γεωγραφικό προσδιορισμό. Απευθυνόμαστε σε επισκέπτες που θέλουν να κάνουν ποιοτικές διακοπές σε μια αναδυόμενη τουριστικά περιοχή αναδεικνύοντας και τις φυσικές της ομορφιές και παράλληλα, συμβάλλοντας και στην τοπική οικονομία. Σαφώς και θα θέλαμε να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο και να φτάσουμε όσο πιο κοντά γίνεται σε μια μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργίας αλλά αυτό είναι κάτι που «χτίζεται» με τον καιρό».
Πηγή: newmoney.gr