Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από υπαλλήλους του ΚΕΠ Ηγουμενίτσας μέσω τηλεδιάσκεψης, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία, θα έχουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις
καθώς ο Δήμος Ηγουμενίτσας συμμετέχει στο πρόγραμμα «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με στόχο την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων.
Μέσω της νέας πλατφόρμας διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης myKEPlive.gov.gr , ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, προκειμένου να διεκπεραιώσει αιτήματα που συγκαταλέγονται στις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:
1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Η είσοδος στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς του Taxisnet, ενώ η ταυτοποίηση του αιτούντος θα πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ, με την επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων στην κάμερα. Ο χρόνος βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία θα είναι αυξημένος, ενώ θα παρέχεται διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες με προβλήματα ακοής.
Διευκρινίζουμε, ότι οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.