Όλο και περισσότερες πληροφορίες μεταφέρονται για το τι έγινε το βράδυ της τραγωδίας με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.
Για την υπόθεση προφυλακίστηκε ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος είχε βάρδια την ώρα της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη και είναι αυτός που δεν άλλαξε το κλειδί στη σιδηροδρομική γραμμή προκειμένου να μην πέσει το Intercity πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία.
Όπως μετέδωσε το MEGA, υπήρχε ένα στοιχείο πριν τη μοιραία σύγκρουση που έδειχνε πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Και αυτό είναι η κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας πάνω στη γραμμή.
Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Έτσι σε κάποια φάση οι αρχές είδαν πολύ μεγάλη κατανάλωση ρεύματος, κατανάλωση που δε δικαιολογείται εάν στη γραμμή κινείται μόνο μια αμαξοστοιχία.
Επικοινώνησαν με τη σταθμάρχη των Νέων Πόρων για να δουν τι συμβαίνει. Εκείνη τους είπε πως γνωρίζει ότι υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή. Και πως να γνωρίζει κάτι άλλο αφού το σύστημα είναι «τυφλό» χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό που να δείχνει ανά πάσα ώρα και στιγμή που είναι το κάθε τρένο και τι γίνεται με τις γραμμές.
Στη συνέχεια επικοινώνησαν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση. Όλα αυτά συνέβησαν στο κρίσιμο 10 λεπτό της σύγκρουσης.
«Ο προηγούμενος σταθμάρχης σχολούσε στις 10»
Σύμφωνα με το MEGA, ο προηγούμενος της βάρδιας, στον οποίο ο 59χρονος σταθμάρχης προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες ότι τον άφησε μόνο του και έφυγε νωρίτερα, έληγε η βάρδιά του στις 10.00 και έμεινε μέχρι τις 10.30, υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, και μετά αποχώρησε.